Campanie: „Redescoperă-te femeie!”


33 de mămici au participat la o campanie lansată de Laura Pașcalău, fondatoarea comunității de mămici „Sunt mămică, ce să fac?”.

Legătura dintre minte, trup și suflet este una esențială pentru o viață echilibrată. Multe femei însă ignoră cel puțin una dintre aceste părți și uită de ele. Acest lucru se întâmplă mai ales după ce se căsătoresc și au copii. Concentrându-se foarte mult pe bunăstarea familiei, pe creșterea și îngrijirea copiilor, multe dintre femei uită, de multe ori, să se îngrijească sau să își dedice timp. Însă fiecare femeie are nevoie de un moment doar pentru ea, un moment în care să se redescopere, să o ia de la început și să se gândească și la nevoile ei, nu doar la nevoile celorlalți.

Pornind de la această realitate, tânăra Laura Pașcalău, fondatoarea comunității de mămici „Sunt mămică, ce să fac?”, a lansat campania „Redescoperă-te femeie!”

Prin aceasta, Laura a provocat mămicile să își aloce câte 30 de minute pentru ele. Inițiativa a avut imediat ecou printre femeile din grupul creat de Laura.

„De câte ori nu ți s-a întâmplat să nu apuci să îți faci manichiura? De câte ori nu ai amânat prea mult programarea la coafor? De câte ori timpul tău, , nu este decât câteva minute, seara după ce copiii adorm sau dimineața foarte devreme, cât încă e liniște? De câte ori nu ți s-a întâmplat să te simți neobservată? Suntem mămici, soții, angajate sau femei de afaceri, bucătărese, femei de servici, suntem tot ce e nevoie. Avem o mulțime de responsabilități și de multe ori, nu mai avem timp pentru noi. Nu mai avem timp să ne simțim femei”, a remarcat tânăra mămică.

Ședințe foto și tombolă cu premii

Astfel, ea le-a lansat mămicilor o provocare: să își aloce un moment, în care ea, împreună cu partenerii campaniei, să le reamintească celor înscrise în campanie că sunt femei.

Inițiativa a avut un impact major în rândul celor aproape 17.000 de mămici, membre ale comunității „Sunt mămică, ce să fac?”, iar cele peste 30 de locuri puse la dispoziție în campanie s-au ocupat imediat.

Astfel, împreună cu artistul fotograf Ovi D. Pop a pus la cale o ședință foto, dar și o tombolă cu premii atractive, oferite de sponsorii campaniei – flori, produse de îngrijire și de patiserie, tratamente cosmetice, ședințe de epilare definitivă, coafor etc.

Ședințele foto au avut loc în zilele de 21 și 22 aprilie 2021, iar imaginile realizate sunt oferite cadou participantelor. Toate au fost gratuite. În prima zi a campaniei, 16 femei au avut parte de câteva minute doar pentru ele, iar în ultima zi a campaniei, 17 femei au fost răsfățate și s-au simțit importante.

„A fost frumos și vremea a ținut cu noi. Cu emoții, cu zâmbete pe față, stresate sau relaxate, fiecare în felul ei, femeile au venit la ședințele foto. Au venit pentru ele, numai și numai pentru ele, chiar dacă poate a trebuit să vină din altă localitate, unele au apelat la bone, sau unele chiar și-au lăsat copiii singuri acasă. Au venit pentru a avea parte de câteva minute doar pentru ele, timp în care Ovi D. Pop a reușit să le facă să se simtă importante, fiecare în parte! Felicitări femei frumoase, sunteți minunate!”, le-a spus Laura participantelor.

Aceasta și-a propus să continue aceste acțiuni dedicate femeilor, îndemnându-le totodată să se gândească la propria persoană ca la un tot unitar (minte, trup și suflet) și să se redescopere în fiecare zi câte puțin.